Day 12. - Impossible is nothing. - Blog.hr
11.06.2009.
Day 12.
Jedan od najuzbudljivijih dana u mom zivotu, ukratko. Nisam slikala nista na tom mjestu gdje smo bili, sve je slikano usput. Kad smo isli nazad. :D
Ali tamo je bilo predivno. U prirodi, Sunce sja, igramo razne igre, odmaramo se vani, izlezavamo, jedemo, pijemo, slikamo se. Ma.. neopisivo. :)

Photobucket


Cijeli dan je Sunce sjalo, svi smo se veselili. Bilo je predivno. Jednom riječju, savršeno. A na putu kuc, biciklima, pred ulazom u Đakovo,odjednom oluja. To nije bila kisa. To je bilo neopisivo. Nevrijeme. Kisa, vjetar, prasina leti, kamenje, drvece, sve se njise, ne mozes uopce gledati, ni pokrenuti se. Ne sjecam se kad je zadnji put bilo tako. Samo te strah obuzme i jednostavno ne znas sto ces. Mama mi je rekla da imam srece sto sam ostala ziva.

Photobucket

Eto kakvo je nebo bilo. O____O

Photobucket

Drvce uz put. :)

P.S. Hvala ti M. Ti si za sve zasluzna. Volim te. :*

< 3


20:41 - Komentiraj ( 5 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Project 365.
Eto, odlucih i ja ovo otvoriti. Zahvaljujuci njoj.

Ako ne znate sto je to, procitajte ovdje.

P.S. Ja sam i tu.:)
I tu.
I tu.


Ima me i na fejsu, al nes me zeza, ne mogu stavit link. -.-
A onaj profile badge mi se ne sviđa. :P



Sweet dreams.
Za fotografije cu se koristiti Sony Ericssonom W910i.

Ili Olympusom FE 310.

Što mi se prvo nađe pod rukom. ;)



Project friends.

The clock ticks life away.

credits
duckdz.- x